czwartek, 28 lutego 2019

Zlot food frucków w moim mieście!

Witajcie kochane!

Dzisiaj troszkę o jedzeniu.

A konkretniej o food trucków,które w ostatnim czasie stały się bardzo modne.

Na takich zlotach byliśmy 2 razy i średnio nam to wyszło.

Pierwszym razem było zimno i padał deszcz,zjedliśmy coś na szybko i uciekliśmy.
Na kolejnym zlocie w innym mieście trafiliśmy na upał i w dodatku większość przyczep dopiero się rozkładała,a był to czas ok 14,więc stwierdziliśmy że nie warto i pojechaliśmy do domu.

Nadszedł czas że w naszym mieście zagościły food truck,więc nie mogliśmy sobie tego wydarzenia darować.
Również trafiliśmy na upalny weekend.


Było w czym wybierać.
Praktycznie każdy znalazłby coś dla siebie :)

Od kuchni meksykańskiej,po frytki,naleśniki i lody :)



Pierwsze na co się skusiliśmy,były to belgijskie frytki z sosem.
Były ok ale jadłam lepsze,które były przepyszne :)


Po frytkach przyszła pora na orzeźwienie. Miałam ochotę na lemoniadę,tak za mną chodziła.
Oczywiście nie było z tym problemu,bo z 10 food trucków miało ją w swojej ofercie.


Zdecydowaliśmy się jednak na klasykę i była ok.

Później przyszedł czas na danie główne.
Ja nie mogłam się zdecydować,więc mąż wybrał pierwszy.

Postawił na Balkan Burger


Wybrał oczywiście wersję na ostro :D Był dobry,ale mówi że kapcie mu nie spadły :)

Ja natomiast kręciłam się i myślałam co zjeść aż w końcu padło na greckie jedzenie


Zdecydowałam się na food truck Souvlaki
Kiedyś już jadłam od nich jedzenie było smaczne :)


Wybrałam chyba pitę tak mi się wydaje,ze smażonymi kalmarami
Bardzo mi smakowała,szczególnie ciasto i przyznam się że zjadłam również oliwki które były w środku i nie były złe :) A ja ich nie lubię :)

Na sam koniec wzięliśmy jeszcze jedną lemoniadę,tym razem już nie klasyczną :D


Był to mix cyrtyny,arbuza i mięty - była pyszna :)

I tak zleciał nam ten dzień z próbowaniem nowych i ciekawych smaków :)

Jedyny minusik mogę dać za bardzo ograniczoną ilość miejsc siedzących a poza tym było ok :)

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram