wtorek, 15 września 2020

Mocny makijaż spotlight z niebieskim błyskiem

Witajcie kochani,

Czas na nowy post, na nowy post z makijażem :)

Z tego makijażu niby jestem zadowolona, ale gdyby był lepiej rozblendowany, byłabym bardziej zadowolona :)

Ale jak wiadomo trzeba ćwiczyć i wszystko będzie lepiej wyglądać

Makijaż wykonałam przy użyciu cienia z Glam Shop o nazwie ORCHID piękny żywy fiolet, a jako akcent w makijażu spotlight wykorzystałam pyłek z Inglota o numerze 113


Na dolnej powiece nałożyłam czarną kredkę którą roztarłam czarnym cieniem, żeby dodać głębi do makijażu

W wewnętrzne kąciki nałożyłam rozświetlacz z Glam Shop Bomboniera

Pięknie rozświetlił cały makijaż



Całość wyszła spójnie, początkowo chciałam wykorzystać jakiś niebieski cień, ale niestety nic takiego nie mam w swoich zasobach więc wpadłam na pomysł połączenia fioletu z niebieskością


Oczywiście w sztucznym oświetleniu kolory są trochę przekłamane, ten fiolet bardziej tutaj wpada w różowe tony niż fioletowe lecz na żywo jest bardziej fioletowy


A jak wam podoba się takie połączenie kolorystyczne?

Skusiłybyście się na takie kolory w swoim makijażu czy raczej stawiacie tylko na bezpieczne odcienie?

Ja coraz częściej lubię eksperymentować w makijażu z dodawaniem różnych kolorów

Pozdrawiam was gorąco! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram