czwartek, 15 kwietnia 2021

Żółty jak cytrynka manicure z dodatkiem pazura

Hejka!

Nadszedł czas na kolejne wiosenno-letnie paznokcie

Przyznam że powoli ciężko mi coś ciekawego wymyślić co chętnie nosiłabym na paznokciach

Zgadzam się że czasem w prostocie siła, więc jak nie mam nic w głowie stawiam na kolor i naklejki wodne które zawsze ratują sytuację :)


Przypomniałam sobie o żółtym lakierze który bardzo lubię nosić

Poszperałam w zbiorze swoich wodnych naklejek i zastanawiałam się co fajnie się zgra z tym kolorem i padło na panterkę


Zwierzęce wzory zawsze są w modzie i pozostaną nieśmiertelne więc czasem warto je gdzieś upchnąć ;)

Wybrałam cienkie paski które przykleiłam na dwa paznokcie, żeby nie było tego za dużo


Dwa paznokcie z naklejkami postanowiłam wykonać w macie, pozostałe zostawiłam w wersji błyszczącej dla odmiany :)

Lakier o którym mówię jest to jakiś no name z aliexpress ale skradł mi serce swoim odcieniem :)

A wam podobają się takie połączenia?

Może macie jakieś swoje ulubione?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram