poniedziałek, 2 lutego 2015

Wężowa skóra

Witajcie kochane,

Ostatnio mało pojawia się na blogu wpisów związanych z paznokciami.
Postaram się to naprawić,ale fakt jest taki że paznokcie maluję raz na 10-12 dni przy użyciu lakieru hybrydowego,więc ok 2-3 razy w miesiącu powinien pojawić się taki wpis.

Niestety pazurki robię tylko sobie,więc mam ograniczone pole do popisu :)

Ostatnio zrobił się popularny wzór wężowej skórki więc postanowiłam go sama wypróbować i powiem wam że nie ma nic prostszego!
Prosty sposób na efektowne zdobienie.



W tę brzydką pogodę za oknem postanowiłam użyć lakierów w zdecydowanych kolorach,a mianowicie

*Semilac 033 Pink Doll
*Semilac 022 Mint
*Semilac 001 Strong White


Do zrobienia tzw. wężowej skórki wystarczy top coat :)
Malujemy paznokieć pożądanym kolorem,utwardzamy.
Następnie malujemy innym kolorem i robimy na nim małe kropeczki top coatem :)

Na koniec utwardzamy i malujemy znów top coatem :)


Następnym razem chyba zamienię kolejność kolorów w tym wzorze,dam najpierw kolor a później na niego biel :)


Przyjemnie patrzyło mi się na te kolory,takie wiosenno letnie! :)

A tutaj odrost 11 dniowy :


Cóż,nic nie odpadło,ładnie się trzyma ale czas na zmianę! :)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Róż bardzo fajny. Biel mam, a miętka ma przyjść niebawem :) Wężowa skórka? Chyba spróbuję. Tylko jeszcze trochę mi muszą paznokcie podrosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę to koniecznie pokazuj jakie kolorki zamówiłaś! :) No i oczywiście czekam na efekty! ;)

      Usuń
  2. też próbowałam tego efektu na swoich panokciach:D baaardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zamierzam kupić mint, bo miałam caribbean sky, ale już mi się kończy :)

    Cyrkonie kupiłam w Poznaniu w hyrtowni allepaznokcie;) Ale można również zamówić u nich przez internet :) Cudownie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram