piątek, 27 lutego 2015

walentynkowe mani :)

Cześć kochane!

Jak dobrze wiecie jest już po walentynkach i to dość sporo czasu minęło.
Ja się obudziłam z opóźnieniem ale jestem zwarta i gotowa żeby pokazać wam,co w tym czasie nosiłam na paznokciach :)

Standardowo nie mogłam mieć jednego koloru,więc powstał mix,trochę delikatności z błyskiem i mocnym kolorem,o!


Akcentem walentynkowym są zdecydowanie naklejki wodne w serduszka,nie takie banalne za to,bo w kropeczki,paseczki :)

Oczywiście trochę świecidełek musi być,pierwszy raz pokryłam cały paznokieć cyrkoniami :D


Paznokcie nosiłam 11 dni i przez ten okres czasu odpadły mi tylko 2 cyrkonie,więc chyba nie tak źle.
Bałam się że już na 2 dzień odpadną mi wszystkie :D


Cyrkonie nałożyłam na kolor hybrydy,utwardziłam w lampie a następnie nałożyłam top,lekko przetarłam i też utwardziłam.



A jak wam się podoba takie słodkawo świecące połączenie? :)

Oto wszystkie produkty:



Lubicie takie,czy bardziej wolicie spokojne stonowane kolory? No chyba że lubicie jeszcze większe szaleństwo? :D

Jak to u was jest? :)

Pozdrawiam was! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram