piątek, 27 stycznia 2012

Moje początki :)

Witam was kochane blogowiczki :)
Jestem tutaj zupełnie nowa,jeśli chodzi o pisanie.Od dłuższego czasu śledzę wasze blogi,czytam,oglądam i podziwiam.Zdecydowałam w końcu że skoro wy możecie to ja też będę potrafić (chyba :P ).Mam nadzieję,że będziecie mnie wspierać w trudnych początkach.Do końca jeszcze nie zdecydowałam o czym będę was zanudzać,pewnie o wszystkim i o niczym :) Będę tu zamieszczać pewnie coś o kosmetykach,lakierach do paznokci bo je uwielbiam i różnych różnościach :) Nie do końca opracowałam wygląd bloga,ale będę nad nim pracować!Dzisiejszy post jest taki troszkę wstępny,ponieważ nie dość że jestem pozbawiona mojego osobistego laptopa (wylądował w naprawie) to miałam dzisiaj zabieg (o zgrozo!) na stopie i czuje dyskomfort.Jak tylko poczuje się lepiej postaram się być bardziej kreatywna;) Liczę na was i wasze opinie,pozdrawiam i całuje :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram