piątek, 4 kwietnia 2014

do dupy...

Jest tak beznadziejnie,że nawet nie chce.mi się pisać.
Blog jest jedynym miejscem  gdzie mogę wylać wszystko co leży mi na sercu

Nie mam tutaj żadnych znajomych,koleżanek

Mam dość tego miejsca,chciałabym wrócić
Mam dość swojego małżeństwa,bo wiecznie jest ten sam problem... Praca.

Ja nie mam ochoty wychodzić do sklepu a co dopiero mówić o pracy.
Co chwilę podsuwa mi beznadziejne oferty, najlepiej jakbym na każdą skakała z radości...

A ja mam po prostu dość!!!

4 komentarze:

  1. W końcu będzie dobrze, zobaczysz. Głowa do góry ;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, nie dołuj się. Jak chcesz pogadać to pisz śmiało do mnie. Obojętnie czy na maila, czy na telefon. Ja też mam ostatnio kiepskie dni. Uszy do góry. Czasem musi być na - alby w końcu wyszło na +

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę, że to minie i będzie dobrze.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Instagram