poniedziałek, 26 maja 2014

Ulubione aplikacje na Android

Widziałam już wiele takich postów,ale postanowiłam zrobić swoją listę tego,co najczęściej używam na swoim telefonie! :)

Mam nadzieję że was nie zanudzę ;)

Spośród licznej ilości postanowiłam wybrać 7 aplikacji które najczęściej idą w ruch!

Instagram -  Program doskonale wszystkim znany,więc nie będę opisywać tutaj jego funkcji bo to bez sensu :) Aplikacji używam czasem kilka razy dziennie,lubię dzielić się z wami czymś ciekawym,polecam wszystkim gorąco,fajna zabawa! :)

 Allegro - również wszystkim znane,ale bardzo przydatne,bowiem znaleźć można tam dokładnie wszystko.Często coś tam zamawiam jak i również sprzedaję :) Co prawda czasem wprowadzają zmiany które mi się nie podobają,ale i tak często korzystam

BZWBK24 - lubię mieć dostęp do swojego konta,nieważne gdzie się znajduję.Nie zawsze mam przy sobie laptopa a taka aplikacja ułatwia życie :)

YouTube - teledyski,muzyka,filmy,filmiki blogerek wszystko w jednym miejscu i pod ręką!Zawsze znajduję tam to czego szukam,różne fajne pomysły na zdobienie paznokci,ale nie tylko! To prawdziwa kopalnia dobrych pomysłów :)


 
OLX (dawna tablica) - ogłoszenia lokalne,można znaleźć prawdziwe perełki w fajnych cenach :) nie raz coś udało mi się upolować i pozbyć się różnych rzeczy :)


Latarka - przydatny sprzęt w telefonie :) nie będę opisywać jej funkcji bo to chyba jasne,przyświeca kiedy trzeba ;)


Wizaż forum - bardzo często przebywam na różnych forach,szczególnie na moim ulubionym wizażu,więc mam wszystko pod ręką i nie muszę szperać po internecie :)

Mam nadzieję że coś z tej listy wam się spodobało i może nawet trafi do waszych telefonów :)

Ja chętnie zobaczyłabym również wasze listy,może znajdę coś ciekawego i nowego dla siebie,kto wie! :)

Tym czasem zostawiam was z postem i pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. zgadzam sie i polecam jeszcze aplikacje listonic :) organizuje moje blakanie sie po supermarkecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja polecę Ci KurJerzy, appka do sledzenia przesyłek, Listonic też fajna i jeszcze Any.do do zarządzania zadaniami

    OdpowiedzUsuń

Instagram