poniedziałek, 22 lutego 2016

Paznokcie hybrydowe z naklejkami wodnymi i syrenka na mokro!

Hej! :)

Powoli moje paznokcie wracają do normalnego stanu,więc postanowiłam w końcu coś z nimi zrobić.
Za pomocą Extra Base z Neonail troszkę je przedłużyłam,bo były dość krótkie,ja nie nie lubię takich paznokci,źle się w nich czuję :)

Przyznam że to przedłużanie  na szablonie jeszcze średnio mi wychodzi,może nie umiem go prawidłowo zamocować,no sama nie wiem.

Naszło mnie na jasny kolorek,wybrałam Semilac 032 Biscuit,piękny odcień.
Miałam go dopiero raz na paznokciach,ale teraz wygląda zdecydowanie lepiej.

Na przedłużone paznokcie nałożyłam 3 cieniutkie warstwy lakieru kolorowego
Ma piękny mleczno - różowy kolor,idealny na dzień

Na ostatnią warstwę koloru nałożyłam naklejki wodne z Born Pretty Store

tutaj link do naklejek : http://www.bornprettystore.com/dandelion-water-decals-nail-transfer-stickers-p-21777.html koszt to 1,43 $


Naklejki bardzo przyjemnie się nakłada,można wyciąć z arkusza to co potrzebujemy :)
Chwilka moczenia w wodzie i naklejki gotowe do użycia!

Na palcu serdecznym zdecydowałam się na zrobienie syrenki z Indigo na mokro

Widziałam ten sposób kiedyś na youtube u jednej z użytkowniczek i strasznie mi się ten efekt spodobał!

Jest to bardzo proste,na nieutwardzony top sypiemy dość dużo pyłku na paznokieć,żeby cały był dokładnie pokryty,wsadzamy do lampy i utwardzamy. Na koniec pozbywamy się nadmiaru pyłku i gotowe!

Zupełnie coś innego,co bardzo ciekawie wygląda :)




A oto efekt końcowy




Użyte produkty:

*baza Extra Base z NeoNail
*lakier hybrydowy Semilac 032 Biscuit
*naklejki wodne born pretty store http://www.bornprettystore.com/dandelion-water-decals-nail-transfer-stickers-p-21777.html
*pyłek syrenka indigo
*top ibd
*poduszeczka pod ręce :)
*lampa led





Pamiętajcie o kodzie na zakupy w born pretty store :)


Pozdrawiam gorąco! :)

4 komentarze:

  1. pazurki fajne, ale popracuj troszkę nad nadaniem im kształtu i nie zalewaniem skórek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady :) Właśnie z hard milk od Semilac łatwiej mi się pracowało niż z Extra Base od NeoNail,ale hard w ogóle mi się nie odmaczał i zrezygnowałam z niego,więc muszę okiełznać tą bazę :)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się, co znaczy, że "na mokro"? Bo normalnie syrenkę się sypie na utwardzony kolor, a potem tak wmasowuje czy tam wciera palcem w paznokieć, żeby drobinki się równo i płasko ułożyły. I dzięki temu jest ten efekt syrenki i efekt tafli. Mi się bardziej podoba, niż po prostu sypanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem,stosuję ją bardzo często tak samo jak efekt szmaragdowy i holo :) Ale zobaczyłam w filmiku na youtube że sypie się pyłek na nieutwardzony top i do lampy :) Ten efekt również mi się podoba :)

      Usuń

Instagram