środa, 16 listopada 2016

Anastasia Beverly Hills Glow Kit odpowiednik kultowego produktu

Witajcie!

Troszkę zastanawiałam się,czy w ogóle pisać ten post ...
Biłam się z myślami,ponieważ wiem że pewnie niektóre z was ścięły by mi za to łeb.

Postanowiłam jednak się przełamać i zaryzykować

Dzisiaj chcę wam przedstawić odpowiednik znanego produktu

Anastasia Beverly Hills Glow Kit
wybrałam kolor That Glow

Od niedawna w sumie lubię używać rozświetlaczy,nie używam ich za kosmetyk niezbędny,dlatego nie chciałam inwestować tak dużych pieniążków w oryginalny produkt,ponieważ to koszt ok 250 zł jak nie więcej


Produkt kusi naprawdę pięknym opakowaniem,jest dość duże czego powiem szczerze się nie spodziewałam,ale to pewnie ze względu na to że wkłady rozświetlaczy są dość spore :)


Tak wygląda paletka po wyjęciu jej z kartonowego opakowania
Bardzo lubię tak zapakowane kosmetyki :)


Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda tył,są tam zaprezentowane wszystkie kolory rozświetlaczy jakie mamy w palecie oraz opisane są ich nazwy


Tak prezentuje się nam produkt po otwarciu,jest oczywiście folia zabezpieczająca
Oto kolory które mamy w palecie That Glow

Góra:
*z lewej : SUNBURST
*z prawej : GOLDEN BRONZE

Dół:
*z lewej : BUBBLY
*z prawej: DRIPPING IN GOLD

Tak wygląda z bliska :)



Póki co na twarzy zagościły 2 kolory,a mianowicie : Sunburst oraz Bubbly :)
Powiem wam że wyglądają pięknie na twarzy,fajnie się trzymają :)

Może uda mi się edytować post i pokazać wam te produkty na twarzy :)

Mimo że nie jest to produkt oryginalny,jestem zadowolona z posiadania go.

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram