środa, 30 grudnia 2020

Wiosenna abstrakcja na paznokciach z neonami

Cześć kochani!

Zapraszam was na kolejne kolorowe paznokcie dla poprawienia humoru :)

A tak serio, przyszła wiosna. Chociaż nie możemy wychodzić z domu, dla poprawienia nastroju noszę kolorowe paznokcie

Brakowało mi pomysłu na nowe mani, więc poszperałam trochę na instagramie  i znalazłam coś co mnie zainteresowało
Mega dużo kolorów, neonowych kolorów plus różne ciapki :)


Kolorów których tutaj użyłam jest sporo jak widać
Nie pamiętam już wszystkich, ale pomarańcz jest z Aliexpress a ten ostry róż z Semilac

Czarny kolor to Neonail, biały z Born Pretty Store, błękitny z Neonail


Czarne maziaje zrobiłam spider gel z Born Pretty Store a naklejka wodna w kształcie dmuchawca pochodzi z aliexpress :)

Całość zrobiłam w wersji matowej, bo najbardziej mi tutaj pasowała :)


Idealne na wiosnę i lato nawet w domu :)

Można nacieszyć swoje oko i nastrajać się pozytywnie :)

Podobają się wam?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram