wtorek, 1 grudnia 2020

Paznokcie z motywem skóry węża czyli snake skin nails

Witajcie kochani,

Przyszedł czas na kolejny manicure

Tym razem będzie coś z motywem zwierzęcym.

Jak wiadomo print zwierzęcy jest popularny wszędzie i we wszystkim, motyw ten króluje już od dawna.

Fakt, z panterką bardzo się polubiłam, ale ze skórą węża nigdy nie było mi po drodze aż do czasu

Postanowiłam zaryzykować i zrobić coś na swoich paznokciach

Spokojnie, nie będzie to 10 paznokci pokrytych w całości skórą węża, lecz będzie to subtelny dodatek który nie przytłacza



Do zrobienia całości użyłam jednego lakieru hybrydowego z Provocater w kolorze 005 Powder Rose który jest przepięknym i idealnym odcieniem który bardzo lubię nosić

Będzie pasować każdemu

Naklejki pochodzą z Aliexpress



Na najmniejszy paznokieć nałożyłam naklejkę w całości, za to na paznokieć serdeczny wycięłam niewielki pasek z naklejki wodnej i nakleiłam go na środku paznokcia


Całość paznokci pokryłam błyszczącym top coatem, stwierdziłam że do tego zdobienia bardziej pasuje błyszczący efekt :)

Za dużo ostatnio. było matu

I tak wygląda całość

Spokojny manicure ale z odrobiną dodatku który robi całą robotę na naszych paznokciach :)

A czy wy lubicie zwierzęce wzory?

Pozdrawiam gorąco! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram