piątek, 3 lipca 2015

Jak ściągnąć hybrydy?

Witam was!

Takich postów było milion sto dziewięćset i ten będzie kolejny :D

Dość dużo pokazuję hybrydowych stylizacji,w sumie zwykłego lakieru używam już tylko na stopy,bo szkoda mi się wszystkich pozbyć :)

Przejdźmy do rzeczy!

A oto co będzie wam potrzebne do ściągnięcia manicure hybrydowego


*aceton,w moich przypadku zwykły ze sklepu budowlanego :D
*waciki,ja mam bezpyłkowe
*bloczek polerski
*folia aluminiowa
*drewniane kopytko lub metalowe

I przystępujemy do dzieła!

Najpierw trzeba zmatowić lekko top,wtedy wszystko lepiej nam zejdzie :)

 Tak to wygląda.
Później trzeba zmoczyć każdy wacik w acetonie,położyć na paznokieć i obwinąć go szczelnie folią aluminiową.
Tak najlepiej potrzymać 15-20 min aby mieć pewność,że wszystko zejdzie.


Tak wyglądają pazurki w pięknym sreberku :D

Chwila później i prezentują się tak:


Wszystko samo pięknie odchodzi,nawet całymi płatami.
Resztki usuwamy kopytkiem i przecieramy bloczkiem polerskim :)


A to już efekt końcowy,wtedy najlepiej zaaplikować sobie oliwkę na skórki i wetrzeć balsam do rąk albo przystąpić do robienia kolejnej hybrydy! :)

I w sumie to cała filozofia!
Prawda że proste? :)

Pozdrawiam was!

6 komentarzy:

  1. ja uwielbiam nosić hybrydy :) spokój od malowania paznokci na 2 -3 tygodnie to dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również,nie wyobrażam sobie już noszenia zwykłego lakieru :)

      Usuń
  2. Ściąganie to dla mnie największy minus hybryd. Nie lubię tego bardzo. Może zacznę trzymać dłużej aceton, bo widzę, że u Ciebie ładnie wszystko odchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie lubię,ale faktycznie potrzymaj 15-20 min i powinno ładnie zejść :) A jaką masz bazę i top? :)

      Usuń
  3. Ładnie wszystko zeszło ale z tego co widzę po paznokciach to ma pani ochylioze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wszystko zeszło ale z tego co widzę po paznokciach to ma pani ochylioze

    OdpowiedzUsuń

Instagram