czwartek, 16 lipca 2015

Lato na paznokciach - neonowe hybrydy :)

Cześć kochane!

Dzisiaj chcę wam pokazać moją propozycję kolorowych paznokci na lato.
Od zawsze lubiłam wyraziste kolory,neony itd.

Znalazłam idealne kolory dla siebie na lato i chętnie się z wami nimi podzielę :)

Udało mi się kupić zielony neonowy kolor,jedyny minut to że trzeba go nakładać na biały kolor a i tak nałożyłam 3 cieniutkie warstwy,strasznie jest transparentny.
Kosztował 18 zł za 15 ml firma Bling


Pięknie komponuje się z neonowym różem z Semilac 043 który też wydaje mi się nie do końca kryjący.

Paski chyba nie wyszły mi za prosto,wiem,ale tak mi drgała ręka i starałam się bardzo!


Tutaj również użyłam jednego z nowych lakierów Semilac 138,posiada minimalne drobinki,które pięknie wyglądają w słońcu! :)
I taki czarny trójkącik,idealny niestety też nie jest ...
Myślę że dojdę do wprawy :)


Myślę teraz nad nowym,również z neonami i paskami,tylko jeszcze dokładniej nie wiem co wykombinuję :)
Paski pewnie przeniosę na palec wskazujący,a dalej... pomyślimy :)


Tak prezentuje się w całości :)
Nosiłam je jakoś ok 10 dni :)

A wy macie jakieś ciekawe pomysły na zdobienie wakacyjne? :)
Mnie jeszcze ciekawi jakieś marynarskie! :)

Chętnie zobaczę wasze propozycje :)

Ps. Posiadam do sprzedania lub wymiany dwa lakiery hybrydowe:
CZ 167 kolor  http://kolorowy-misz-masz.blogspot.com/2015/04/typowa-wiosna-na-paznokciach-z.html
Semilac 084 demin blue http://kolorowy-misz-masz.blogspot.com/2015/03/piorka-na-nowych-hybrydach.html

Chętnie wymienię na: Semilac 044 / Semilac 059 / Semilac143

Dzisiaj wyjeżdżam na wakacje więc kolejny post będzie w sierpniu,chyba że będę mieć dostęp do internetu :)

Pozdrawiam was!

4 komentarze:

  1. Świetny miks na lato. Semilaca 138 uwielbiam!
    I paski też wyszły bardzo fajnie, nie masz na co narzekać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest niesamowity,a dodatkowo w słońcu ujawnia cudne drobinki,idzie się zakochać! :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. widzę, że semilaca 138 nie tylko ja polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram