wtorek, 19 stycznia 2021

Matowe neony na wiosenne piękne dni

Witajcie kochane,

Nadeszły piękne wiosenne dni, zaraz zaczyna nam się lato

Czas więc troszkę poszaleć na paznokciach!

Pora na neony, a neony w macie to jest to co uwielbiam.

Do rzeczy


Na swój neonowy manicure wybrałam lakier hybrydowy Semilac Sleeping Beauty który uwielbiam nosić latem, cudownie wygląda do opalonych dłoni :)

Na dwóch paznokciach wykonałam zdobienie abstrakcyjne które w ostatnim czasie bardzo przydało mi do gustu

Nie trzeba mieć super umiejętności, a zawsze wyjdzie coś ciekawego :)


W abstrakcyjnym zdobieniu wykorzystałam biały lakier hybrydowy, porobiłam ciapki również Semilac Sleeping Beauty dodatkowo dodałam czarne kropki i złotą naklejkę wodną w kształcie liścia palmy :)


Całość jest wykonana w macie, również zdobienie abstrakcyjne z naklejką

Wszystko jest spójne i fajnie ze sobą współgra

Podobają się wam takie klimaty?

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram