czwartek, 22 grudnia 2016

Pierwsze zamówienie Sephora online

Witajcie kochane!

Jakoś nigdy nie miałam okazji zrobić zamówienia online z Sephora.
Zawsze kupowałam stacjonarnie lub wybierałam inne sklepy.

Ale tym razem była zniżka 20 % więc postanowiłam skorzystać z okazji i zrobić swoje pierwsze zamówienie :)

Zdecydowałam się na podkład o którym jest ostatnio głośno, czyli Urban Decay All Nighter
Wybrałam kolor 2.0 i jest idealny :)

Zamówienie przychodzi ładnie zapakowane,pudełko oczywiście możemy sobie wybrać podczas zamówienia,wedle życzenia :)

Ja wybrałam standardowy odcień,najbardziej mi się podoba


W środku mamy zawartość oczywiście swojego zamówienia i wypełnienie :)


A tak prezentuje się z zawartością



Zamówienie wysłane w poniedziałek było w moim mieście już we wtorek,ale ze względu na brak miejsca w paczkomacie inpost,przesyłka dostarczona była w środę.

Mimo wszystko jestem szczęśliwa,że paczka do mnie dotarła :)
Zawartość póki co warta swojej ceny według mnie

Użyłam podkładu dopiero kilka razy,ale jeszcze mnie nie rozczarował,a przypomnę że mam skórę mieszaną i przetłuszcza mi się w strefie T

Zachęcam was do zakupu :)

Pozdrawiam gorąco!

1 komentarz:

  1. jestem ciekawa, jak Ci się będzie sprawdzał :) Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram