wtorek, 14 marca 2017

Nowy rok,nowe zakupy :)

Witajcie kochane!

Jak już można zauważyć,od jakiegoś czasu mamy już rok 2017.
Ten czas strasznie szybko leci,ucieka przez palce.

Nowy rok zaczął się od dość większych zakupów,ponieważ postanowiliśmy zmienić swój salon no i tutaj za sprawą naszego małego rudego członka rodziny postanowiliśmy na całkowicie zabudowane meble z Ikea :)

Ale nie o meblach dzisiaj :)

Pojawiło się też kilka mniejszych nowości u mnie więc zaczynajmy :)

Zagościła u mnie marka Kringle Candle
Postawiłam na świecę szklaną zapach Watercolors,on jest boski że aż szkoda odpalać mi jej!

Dorwałam ją w Tk Maxx tą mniejszą wersję za 59,99 zł


Całkiem możliwe że skuszę się jeszcze na jakieś zapachy bo nie ukrywam,że skradły moje serce :)

Idąc za ciosem,poszukiwałam butów na wiosnę,wiem że to może za wcześnie,ale ja lubię robić takie zakupy wcześniej,a nie na ostatnią chwilę.

W prawdzie szukałam białych butów,ale wyszło jak zwykle :D


Powróciłam do dawno zapomnianej przeze mnie marki Reebok,chciałam klasyczne białe leather ale nie podobały się u mnie na nodze.

Z 10 różnych par padło na te lekkie czerwone strzały,oby mi służyły :D

No i tutaj już taki mały mix :)


Podstawka pochodzi z Pepco i kosztowała jakoś 6-7 zł może,idealna do zdjęć :)
Metalowy koszyk chyba wszystkim znany z Jysk na promocji,za 25 zł.
Kaktusy w doniczce są z Kiko i to był koszt o ile pamiętam 11 zł

A kosmetyki...

Sławne rzęsy z Aliexpress kosztowały całe 3,60 zł
Podkład mam z wymiany,Clarins Everlasting w kolorze 108,ciut za ciemny ale rozjaśniam sobie,jest super!

No i miniaturowy rozświetlacz z Becca Moonstone,zamówiony na ebay :)

Ot i całe zakupy :)

Pozdrawiam was gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram