piątek, 18 sierpnia 2017

Szybki paznokciowy post,czyli marmur na hybrydzie

Witajcie kochane :)

Dzisiaj chciałam wam przedstawić post paznokciowy,którego dawno tutaj nie było.
Przyznam się,że ostatnio zaniedbałam ten temat na blogu,ale w zasadzie nic ciekawego na moich paznokciach nie gościło.

Zazwyczaj był to jeden kolor i do tego ewentualnie jakiś dodatek :)

Dzisiaj jednak chcę wam pokazać co tam mi wyszło :)

Ostatnio bardzo modny zrobił się wzór marmuru,wszędzie.
Paznokcie,różne tła,etui do telefonu.

I ja zapragnęłam mieć takie cudo i przeniosłam je na paznokcie :)

Dodatkowo chcę wam pokazać nowość u mnie,lakier hybrydowy NeoNail o tak cudnym kolorze że się zakochałam w nim!!


Głównym kolorem jest tutaj NeoNail 3194 Cloudless sky cudo!!!
Gdy tylko go zobaczyłam wiedziałam że musi być mój i że będzie to nowa miłość :)

Zestawiłam go z bielą i tutaj pojawia się główny akcent tego manicure


Miałam zamiar zamówić naklejki we wzór marmuru ale jednak się rozmyśliłam.
Zdobienie wykonałam ręcznie.

Myślałam że będzie gorzej,ale było całkiem łatwo :)

Na dwie warstwy białej hybrydy nałożyłam top i nie utwardzając go w lampie,zaczęłam robić mazaje :)

Zmieszałam kolor biały z czarnym,aby wyszła szarość,a na koniec dodałam małe czarne akcenty i ot cała robota zrobiona :)

Na końcu jeszcze warstwa topu i gotowe :)

Bardzo szybkie i łatwe zdobienie a jak się prezentuje! :)

Pozdrawiam gorąco :)

3 komentarze:

Instagram