wtorek, 14 listopada 2017

Poczyniłam małe zakupy,czyli nowości kosmetyczne

Cześć wam!

Bardzo często ostatnio u mnie na blogu pojawia się dużo postów typu "haul"
Ale tak jest że jakoś zbiera mi się to wszystko i chcę się z wami podzielić z tym,co tam u mnie nowego :)
Zawsze również możecie wypatrzeć sobie coś dla siebie :)

A więc tak,na początku czerwca postanowiłam zakupić samoopalacz i w sumie tylko do twarzy
Wybrałam polecany przez Katosu i Fokusowaną samoopalacz z Clarins


Kupiłam go na stronie iperfumy,za cenę chyba 100 zł,jakoś tak
Używałam go już kilka razy,jest prosty w obsłudze,każdy da radę :)

Jak mowa o polecanych kosmetykach,to w moje ręce wpadł również szampon do włosów.
Jest to szampon marki Fanola No Yellow,czyli szampon do włosów blond,który neutralizuje żółty kolor włosów


Kupiłam go po obejrzeniu filmu Kretki na youtube
Faktycznie fajnie sobie radzi z włosami,ale to co mi przeszkadza to jego zapach.
Ale mieszam go troszkę z innym szamponem i daje radę :)


Przepraszam was że jest tak dużo polecanych kosmetyków,ale co zrobić :D Powinnam mieć zakaz na Youtube!

Tym razem podkład i podkład jest polecany przez Fokusowaną,przyznam się że z jej polecenia mam już kilka kosmetyków :)

Tym razem podkład okrzyknięty hitem,a mianowicie The Ordinary
Ja mam odcień 1.2Y,wpada w żółte tony

Kupiłam go na olx,w dobrej cenie,bo na stronce nie mogłam dorwać :)


Użyłam go dopiero może 3 razy,póki co jest ok,szczególnie na upały,bo jest lekki :)

Na kolejny podkład zdecydowałam się już sama,chociaż w sieci poleca go wiele z was,więc stwierdziłam że sama muszę go przetestować :D


I tutaj mamy Smashbox Studio Skin kolor 1.1
Co do niego,też nie poużywałam go dość długo,zaledwie 2-3 razy i póki co jeszcze się nie wypowiem :) Może skradnie moje serce,chociaż ma troszkę słabe krycie :)

Następną rzeczą jest piękna paleta z Makeup Revolution
Mam już z tej serii paletę do konturowania i jestem zadowolona :)


W środku znajdziemy 5 cieni i są jak dla mnie w super uniwersalnych odcieniach i często z niej korzystam :)
Kupiłam ją na allegro,niestety ceny już nie pamiętam :)

Dalej mamy małe zamowienie z Sephora :)
Może nie kupuję tam często ale kilka razy zdarzyło mi się zamawiać online :)


Skusiłam się tym razem na miniaturkę korektora z NARS
kolor Vanilla
Idealny pod oczy,jestem z niego zadowolona :)

Kosztował chyba 69 zł,ale miałam jakiś kod rabatowy :)

Przejdźmy dalej :)
A dalej jest peeling do twarzy z Nacomi


Kupiłam go po rekomendacjach Fokusowanej :D
Kosztował ok 15-18 zł

Sprawdza się fajnie,niby jest niepozorny ale ma robić co robi,a twarz jest po nim mega mięciutka :)

Kolejny produkt do twarzy,to tonik z Evree


Tonik Evree pure neroli,kupiłam go za niecałe 20 zł,a na następny dzień kosztował 10 :D
Pachnie pięknie,pryskam nim twarz rano i wieczorem :)

Ostatni już kosmetyk to krem
Krem na noc z Mincer


Akurat skończył mi się krem na noc i postanowiłam.że będzie on super uzupełnieniem do ampułki hialuronowej z tej samej firmy

Jest gęsty i treściwy,robi co ma robić :)


Uf,to przeszłyśmy przez to
Dużo - mało,same oceńcie :)

Pozdrawiam was ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram