wtorek, 21 kwietnia 2020

Zimowe paznokcie śnieżynki

Cześć wam!

Dzisiaj kolejny post o tematyce paznokciowej

U mnie jak nie makijaż to paznokcie i tak na zmianę :)

Ale zapraszam was do dalszej części nowego posta.


Przyszedł czas na zimowe paznokcie
Paznokcie w tematyce której można poszaleć

Wybór jest spory, ponieważ można wybrać typowo świąteczne odcienie, albo wybrać kolory które królują o tej porze roku za oknem

Ja postanowiłam wybrać tą drugą opcję i skupić się na jasnym odcieniach


Dlatego zdecydowałam się na klasyczny french manicure, ale nie taki do końca oczywisty i prosty

Jeden z paznokci ozdobiłam dodatkowo



Na bazowy kolor którym jest Provocater 007 nałożyłam brokatowy topper w odcieniach złota i dodatkowo nakleiłam naklejki w kształcie śnieżynek


Paznokcie idealnie wpasowały się w klimat świąt ale szkoda że zabrakło śniegu za oknem, wtedy byłoby idealnie

Paznokcie służyły mi 2 tygodnie i po tym czasie przyszedł czas na coś nowego w równie świątecznym klimacie :)

Zapraszam do kolejnego posta, pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram