sobota, 29 września 2012

Trochę jesiennie

Cześć kochane,

Powoli dotyka nas już ten czas,że pogoda zaczyna się psuć,nadchodzą smętne i smutne dni.Chociaż jak na końcówkę września pogoda dopisuje i to jak!Mimo "ciężkich"dni,wy to rozumiecie,pogoda natchnęła mnie na sprzątanie pełną parą.Mam dużo energii i najchętniej robiłabym wszystko na raz! :)

Sprzątanie powoli dobiega końca,musiałam robić sobie przerwę na szybkiego posta:)
Zostaje zrobienie obiadu,nie mam jeszcze pomysłu ale co dwie głowy to nie jedna i na bank zaraz narodzi się jakiś smaczny pomysł :)
Może zrobię zdjęcia i wieczorem pokażę wam co nam ciekawego wyszło ;)


A co do tytułu posta,to dotyczy moich paznokci.Wybrałam lakier moim zdaniem zupełnie jesienny :)
China Glaze One More Merlot :) Co prawda,nie przepadam za pędzelkiem tych lakierów,źle mi się nim maluje,jest za wąski jak dla mnie.Ale czego się czasami nie robi dla koloru,zawsze zaciskam zęby i maluję :)





A jak wy uważacie,nadaje się na jesienne dni?:)

Czas na obiad,więc idę czarować do kuchni! :D

Może i do wieczora :*

1 komentarz:

Instagram