piątek, 19 lipca 2013

Lato nie tylko za oknem :)

Kochane,

Można powiedzieć że mamy lato pełną gębą! :D
Mój nastrój z dnia na dzień jest coraz lepszy,a to za sprawą pięknej pogody,tego że na weekend przyjeżdża moja siostra z kochanym maluszkiem rozrabiaką :D
Widziałam go ponad miesiąc temu,a jestem pewna że strasznie się już zmienił.

Dzisiaj znowu postanowiłam wybrać się z M. na działkę,złapać trochę słońca póki jest.
Lubię takie odprężające wypady,nie muszę stać wtedy pół dnia przy garach lub gapić się w telewizor. . .

Lato na działce nieco mnie natchnęło do zrobienia kolorowych paznokci.
Może nie jest to ósmy cud świata,mnie się podoba. Jest świeżo,kolorowo i optymistycznie :D

Pierwszy raz użyłam tylu lakierów do jednego manicure :D






A takie coś wyczarowała :D
Jak wam się podoba?

Mam pytanie,czy macie jakiś dobry sposób,żeby kolory na zdjęciach były bardziej żywe,nie takie przekłamane?

Pozdrawiam was :)

3 komentarze:

Instagram