wtorek, 6 stycznia 2015

Wigilijnie :)

Witam was kochane w tym nowym roku :)

Poprzedni zleciał mi na tak wielu sprawach,że nie wiem kiedy tak szybko przeleciał przez palce:)
Była przeprowadzka,remonty i wiele innych spraw :)


Dzisiaj troszkę sentymentalnie o wigilii i świętach,może również o sylwestrze :)

Wigilia minęła nam we Wrocławiu u moich rodziców

Choinka była mała,ale prezenty się jakoś zmieściły,może nie wszystkie he he :P


Moris zajął kluczowe miejsce i odpłynął:)


Dzięki temu my,mogliśmy spokojnie zjeść kolację wigilijną.
Zaczęliśmy ok 16:30 i tak siedzieliśmy przy stole do 21 :)

Czas leciał nie wiem kiedy,a brzuchy był pełne cały czas :)


Uwielbiam takie leciwe wieczory,może nie tak obfite w jedzenie,ale spokojne i rodzinne :)

Prezenty podobały się chyba każdemu


A tutaj moja mała zawartość :)


Dokładniej może pokażę innym razem,ale wszystko było trafione.

Nie mogło zabraknąć mnie i mojego drugiego ja! ;)


A tutaj paznokcie które zrobiłam na święta




Udało mi się znaleźć w szafce naklejki z Essence z płatkami śniegu,idealnie mi przypasowały w świąteczny klimat

Wykorzystałam lakiery hybrydowe Semilac Disco Gold,SPN Cobalt i SPN Love Me oczywiście plus naklejki Essence oraz cyrkonie :)
Baza Gelish a top IBD :)

Nie mogło się obyć na koniec bez świątecznego selfie ;)


A co do sylwestra?
Zdjęć nie mam,może to i lepiej :)

Spędziliśmy go w małym towarzystwie ze znajomymi,najważniejsze że na drugi dzień za bardzo nie umierałam i to mnie cieszy :)

A wy jak i gdzie się bawiliście?

Pozdrawiam! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram