sobota, 21 marca 2015

Krakowiskie zachwyty!

Hej!

Jak wiadomo,jestem rodowitą Wrocławianką,ale Kraków jest dla mnie jak drugi dom.
Gdybym dostała propozycję przeprowadzki,nie wahałabym się ani chwili!

Mąż jest taki kochany i chyba wie jaką mam słabość do tego miasta,więc zaproponował mi szybką,jednodniową wyprawę w to cudne miejsce!

Wyruszyliśmy bladym świtem w niedzielę,żeby dojechać o przyzwoitej porze :)
Dojechaliśmy o 9 rano,ale zanim wszystko się poukładało,to zwiedzanie zaczęliśmy ok 9:30 :)

O takiej godzinie w niedzielę ludzi było dość mało,ale spokojnie,później się to wszystko rozkręciło :)



Jak zwykle rynek niesamowicie mnie zachwycił,szczególnie kwiaciarki! To tak cudownie wygląda :)


Dla mnie to całkowicie magiczne miejsce.Dodatkowo pojawiły się już palmy,co dodało z pewnością jeszcze większego uroku.
Uwielbiam również te śmieszne kioski w jakby słupach na ogłoszenia :) No i nie można zapomnieć o smacznych krakowskich preclach :)


Takie książki znalazłam przy jednej z małych knajpek,w pięknej wąskiej uliczne która miała swój klimat.Lubię taką scenerię :)


A tutaj mamy już Wawel! :) Jak widać pogoda jak najbardziej nam dopisała,z czego się bardzo cieszę.A to malutkie okienko od razu przyciągnęło moją uwagę :)


Znalazłam tam również most cały obwieszony kłódkami jak na Wrocławskim Ostrowie Tumskim,tylko że tutaj most jest dłuższy i posiada dwie strony,dla ludzi i rowerów,więc kłódek jest znacznie więcej! :) Super to wygląda :)

Kolejna stylowa knajpka,wygląda zwyczajnie ale mój wzrok od razu przyciągnęła :)


Zawitałam również do jednej z Krakowskich cukierni po słane francuskie makaroniki



Dodatkowo nie mogło się obejść bez karmienia gołębi na Krakowskim Rynku,są całkowicie oswojone,co można zauważyć na zdjęciach :D



Dosłownie mnie obsiadły :D
Śmieszne to trochę,ale przyjemne,nie ma się co oszukiwać :)

A na koniec pożegnanie z Wawelem :)



I mój dziubasek dzięki któremu odbyła się ta wycieczka :*


I to w skrócie mój Kraków :)
Mogłabym pisać i pokazywać bez końca,pewnie dla mieszkańców tego miasta to dziwne że ktoś się nim tak zachwyca,ale to miasto ma swoją historię i coś w sobie że cholernie mnie tam ciągnie :)

Mam nadzieję że szybko tam wrócę! :)

Pozdrawiam was gorąco :)

2 komentarze:

Instagram