wtorek, 18 sierpnia 2015

Hybryda na wyjazd wakacyjny

Hej kochane!

Upałów nie ma końca,co już mnie trochę przytłacza ...
Lubię ciepło,ale nie aż tyle i nie aż tak dużo a szczególnie w mieście ...

Gdyby to był mój urlop,to inna sprawa.
Moje wakacje były raczej deszczowe ale to w innym poście.

Dzisiaj chciałam wam pokazać moje pazurki które zrobiłam na wyjazd :)
Skusiłam się również pierwszy raz na przedłużanie Hard Milkiem z Semilac i jestem nim zachwycona!

Wahałam się nad zakupem zwykłego Harda ale jednak uległam wersji Milk i zakochałam się w niej :D
Przedłużanie poszło dość gładko,spodziewałam się większych problemów,fakt przy nakładaniu większej ilości może spływać na skórki

Tak wygląda przedłużony paznokieć w mojej wersji


I już cała dłoń



Wybrałam bardzo letnie kolory dodatkowo zrobiłam tzw. marmurek na serdecznym :)



Użyłam Semilac 022,Semilac 001,Semilac 037 i Semilac 130

Wszystko ładnie się trzymało


Mani dobrze się nosiło jakoś 12 dni,ale odrost był taki duży że na wakacjach musiałam zrobić zmianę :)

Na Hardzie wszystko się trzyma super,nic mi nie odłaziło ani nic,z czym miałam czasami problem,a tutaj nic,zero :)

Póki co dalej testuje harda ale póki co nie przedłużam :)

A wy jakie macie doświadczenia?

Polecacie jakieś kolorki z Semilac,planuje jakiś nowy zakup ;)

Pozdrawiam was!

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio skusiłam się na hard rosa. Przetestuję go jak wrócę do Ostrowa. W czwartek robiłam zamówienie i kolejne 4 kolorki do mnie niebawem dołączą. Sa to 127 Violet Cream, 023 Banana, 135 Frappe, i 105 Stylist Gray. Już się nie mogę doczekać aż dojdą, a na razie nadal na stronie informacja "przygotowanie w toku".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę że mam ich stacjonarnie i co chwilę chodzę,patrzę jakie są kolory i co mi brakuje :) 023 też dopiero kupiłam a czaje się jeszcze na 144Diamond ring,143 Fresh lime i 121 Ruby Charm :)

      Usuń
    2. 143 Fresh lime też mi się podoba. I jeszcze kilka innych. Wczoraj doszły mi kolorki i już powoli testuje. Jak na razie 127 i 023 poszło w ruch. Piękne kolorki.

      Usuń

Instagram