czwartek, 10 września 2015

Paznokcie z wakacji

Hej! :)

Moje hybrydy które zrobiłam przed wyjazdem sprawowały się dobrze,ale miałam już duży odrost i nastał czas na zmianę.
Oczywiście wszystko ze sobą zabrałam,bo wiedziałam jaka może być sytuacja  :D

Udało mi się za grosze kupić zestaw wodnych naklejek,z 4 sztuk które dostałam interesował mnie tylko jeden wzór,panterka!
Zakochałam się od chwili gdy zobaczyłam te naklejki na paznokciu,przepadłam!

Zaraz same zobaczycie :)

Do zdobienia użyłam:
*baza Gelish
*Semilac 138
*Semilac 130
*Semilac 043
*naklejka wodna
*Top IBD






















Zdobienie całkowicie skradło moje serce!
To połączenie kolorystyczne i spodnie z dziurami,dodało całej stylizacji pazura :)

Bardzo lubię takie klimaty


Szkoda mi było zmieniać to mani bo bardzo dobrze się w nim czułam,chociaż przyznam że miałam mały problem z aplikacją naklejki,ma bardzo fajną formułę taką żelową,ale nie wiedziałam jak ją dociąć czy coś.


Myślę że następnym razem jakoś lepiej mi pójdzie :)


Reasumując,zdobienie nosiło się super,wszystko ładnie trzymało chyba 12 dni,naklejka nawet się nie odkleiła,nic się z nią nie działo więc polecam wam takie rozwiązanie! :)

Pozdrawiam was gorąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram