piątek, 18 września 2015

Ulubiony efekt syrenki

Hej wam!

Paznokcie to to co kocham,szczególnie zdobienie ich.
Kiedyś oszalałam na punkcie lakierów,miałam ich bardzo dużo a teraz moja mania przeszła na lakiery hybrydowe! :D

Pewien czas temu zrobiło się głośno na temat efektu syrenki z Indigo.
Musiałam ją mieć i od tej pory zakochałam się w niej! :)

Także chciałam wam dzisiaj pokazać kolejne zdobienie z użyciem właśnie pyłku syrenki :)


Dodatkowo dodałam naklejki wodne skóra węża :)
Bardzo fajnie się naklejały



Niestety naklejki po 7-8 dniach zaczęły lekko odchodzić razem z topem hybrydowym
Wcześniejsze naklejki,panterka znacznie lepiej mi się trzymały,aż do ściągnięcia hybryd :)



To czego użyłam:

*baza gelish
*Semilac 105
*Semilac 033
*SPN Delicious Papaya
*naklejka wodna
*pyłek syrenka Indigo
*top IBD

Pozdrawiam kochane :)

6 komentarzy:

  1. również lubię ten efekt :) szczególnie na białym lakierze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go uwielbiam,fakt na białym najlepiej :) Czekam teraz na pyłek szmaragdowy i holo od indigo :)

      Usuń
  2. Semilac 105 ślicznie się prezentuje! Do mnie syrenka nie przemawia za bardzo, ale Twój mani bardzo przykuwa uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust i nie każdemu musi się ona podobać,ale cieszy mnie bardzo że podoba Ci się u mnie to bardzo miłe :)

      Usuń
  3. Efekty syrenki <3 muszę sobie ten pyłek kupić!

    OdpowiedzUsuń

Instagram