piątek, 13 października 2017

Zakup niekontrolowany,czyli zakup podczas impulsu :D

Witajcie kochane,

Dzisiejszy post jest równie spontaniczny jak mój zakup :D

Był to impuls

Zobaczyłam pewną rzecz na instagramie,u lamakeupebella i przepadłam :D
Chociaż wybrałam inny model i inny kolor,to jestem zachwycona :)

Ale może tak bardziej konkretnie :)

Mowa tutaj a torebkach Pauliny Schaedel
Te torebki są cudne i jak je zobaczyłam to przepadłam!

Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam,wystarczy że zobaczyłam i wiedziałam że będę posiadaczką którejś z nich :)

Ja zdecydowałam się na model COOPER w kolorze czarnym


Torebkę udało mi się wylicytować na aukcji za 80 zł,a jej stan jest praktycznie nowy,więc jestem tym bardziej szczęśliwa,ponieważ na stronie torebka kosztuje 190 zł

Torebka mimo że wydaje się nie za duża,jest jednak dość pojemna :)

Jak dla mnie wystarczająco :)

Urzekł mnie w niej jej oryginalny wygląd,typu worek.
Noszę ją na jedno ramię i nie powiem ,gdy za dużo naładuje do niej to trochę mi ciąży :)

Mimo wszystko jestem zadowolona z zakupu jak i z ceny :)

Mogę wam z czystym sercem polecić :)

Może później uda mi się dodać realne zdjęcia,ale nie umiem zrobić ich tak aby oddać jej urok ;)


Pozdrawiam was gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram