piątek, 4 maja 2018

Mat i błysk,czyli nowy manicure hybrydowy z Sequins

Dzień dobry,

Kochane mam dla was kolejne zdobienie paznokci :)
Nic skomplikowanego,jest to po prostu nowy kształt z nowym kolorem i małym dodatkiem :)

Myśląc co by tutaj tym razem zmalować na paznokciach,stwierdziłam że mam ochotę na mat z dodatkiem jakiegoś blasku :D
Nie za dużo,ale żeby był jakiś akcent który przyciągnie wzrok

Często robiąc różne zamówienia na aliexpress,znalazłam popularny ostatnio jakby brokat płatki Sequins
Były dostępne w 2-3 rozmiarach



Ja wybrałam najmniejsze
Kosztowały mnie tylko 0,94$ i kupione były akurat od Born Pretty Store

Jeżeli będziecie miały ochotę mogę podać wam link :)

A więc przejdźmy do rzeczy,oto czego użyłam do manicure


Baza z Neonail
lakier SPN Cobalt
top mat semilac
provocateur top shine no wipe
cleaner
brokat sequins


Tutaj małe zbliżenie na brokat,jak mniej więcej wygląda :) Chociaż pewnie większość z was zna ten brokat z innych firm 



Mieni się na mnóstwo różnych kolorów :)



Nakładałam go w sumie palcem,przyciskając do pomalowanego i utwardzonego w lampie paznokcia


Powiem wam,że to zdobienie bardzo mi się spodobało. Niby jest proste,ale ma coś w sobie co przyciąga oko,chociażby moje :D

I chyba ten kształt bardziej mi odpowiada



Może idealnie nie jest ten brokat nałożony,ale pierwszy raz taki nakładałam :)
A może wiecie jak go nakładać,żeby lepiej wyglądał? 


A efekt matu już szczególnie mi się podoba,chyba tej jesieni zrobił się bardzo modny :)
Wydaje mi się że kolejne zdobienie również będzie w macie,a co! :)


I tym akcentem na sam koniec,kończę tego posta :)

Mam nadzieję,że paznokcie wam się podobają tak samo jak i mnie :)
Pewnie wytrzymam ok 10-12 dni jak to ja :D

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram