piątek, 8 czerwca 2018

Moc próbek ale nie tylko!

Dzień dobry kochane,

Dzisiaj taki szybki post :) Chciałabym wam pokazać małe zakupy które ostatnio wpadły w moje ręce :D

Postanowiłam wypróbować krem Clinique Moisture Surge,było o nim głośno chociaż ja nie wiedziałam czy go kupować czy nie...

Znalazłam na allegro próbki po 1 ml i zdecydowałam się na zakup chyba 12 sztuk :D
Razem z wysyłką wyszło mi 20 zł


Ma być to krem intensywnie nawilżający.
Ja przyznam szczerze że używam go jako bazy pod makijaż :) Póki co zużyłam dopiero jedną saszetkę i nie powiem wam czy czyni cuda czy nie :)

Kolejna rzecz to maseczki do twarzy marki Marion
Maseczki były dostępne w biedronce na wyprzedaży za śmieszną cenę chyba 1,50 zł lub 1,70 zł :D


Mi udało się kupić 3 różne rodzaje: marchewka,dynia i ogórek
Polowałam jeszcze na szpinak i awokado,ale niestety nie udało mi się :)

Zużyłam już maseczkę dyniową i starczyła mi na 3 użycia więc nie jest źle :)

I ostatnia już rzecz to pędzle.
Pędzli do makijażu oczu nigdy za wiele :D
A że weszła nowa marka pędzli to zdecydowałam się na zakup


Są to dwa pędzle marki Hulu
Wybrałam pędzle do rozcierania P32 oraz P6

Póki co używałam dopiero P32 i jestem zadowolona :)
Ceny to jakoś 14-15 zł :)

No i to tyle z moich małych,szybkich łupów :)

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram