piątek, 20 lipca 2018

Nowe produkty od Born Pretty Store,czyli co wybrałam :)

Witajcie kochane!

Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować produkty które niedawno do mnie dotarły :)

A mianowicie małe zamówienie z Born Pretty Store :)

Dostałam możliwość wybory 3 dowolnych produktów,więc poszperałam i wybrałam coś czego jeszcze nie miałam.


Tak wygląda całe zamówienie :D
Niby małe,niby nic szczególnego,ale ale ...

Kiedy zobaczymy z bliska co i jak,produkty mogą wydać się ciekawe :)


Zacznijmy może od lakieru hybrydowego. Swego czasu był szał na efekt kociego oka,nigdy mnie jakoś nie ciągnęło do niego,ale z czasem stwierdziłam że chętnie przetestuję takie cudo :)

Zdecydowałam się więc na jeden kolor



Ten lakier możecie znaleźć pod tym linkiem http://www.bornprettystore.com/born-pretty-chameleon-nail-polish-magnetic-soak-polish-nail-p-40997.html koszt to 3,99 $

poniżej zdjęcia ze strony



Do tego lakieru potrzebny jest magnes,więc wybrałam z wielu różnych dostępnych :)


Z tego co mi się wydaje jest to magnes dwustronny,więc fajna opcja :)

Magnes możecie znaleźć tutaj http://www.bornprettystore.com/born-pretty-magnet-stick-nails-double-headed-magnet-manicure-p-42347.html koszt 2,99 $

I ostatnia już rzecz z tego zamówienia,to folia z wacikiem do usuwania manicure hybrydowego.
Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi :D



W środku znajduje się 50 sztuk więc starczy na pełne 5 razy 


I tak prezentuje się całe moje zamówienie :)

W najbliższym czasie postaram się wszystko przetestować,póki co stan moich paznokci nie jest za ciekawy więc dam im chwilę odpoczynku :)

Zachęcam was do zakupów na Born Pretty Store, ponieważ zawsze mam dla was -10% zniżki na zakupy!

Oto kod 

UXG10

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram