niedziela, 5 sierpnia 2018

Nowość od Born Pretty Store,czyli nowa szata graficzna produktów

Witam serdecznie,

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić jeden konkretny produkt.
Czyli szybki post na konkretny temat.

Marka Born Pretty Store zmienia szatę graficzną swoich produktów,nie wiem czy wszystkich ale kilku napewno :)

Ja losowo otrzymałam oliwkę do skórek

Oliwkę możecie znaleźć w linku poniżej:

http://www.bornprettystore.com/bottle-born-pretty-nail-cuticle-fruit-flower-flavor-manicure-nail-nutrition-care-p-39329.html I aktualnie cena w promocji to 2,99 $

Do wyboru jest 5 różnych zapachów
Pojemność oliwki to 2 ml

Moja wersja zapachowa to migdał

Odżywka prezentuje się tak :)


Teraz posiada eleganckie srebrne opakowanie,które prezentuje się zdecydowanie lepiej niż zwykłe oklepane plastiki



Z jednej strony jest zatyczka którą ściągamy,tam znajduje się pędzelek na końcu,z którego wychodzi nasz produkt :)

Oczywiście po wykręceniu,przy użyciu drugiego końca 


Spokojnie możemy dozować ilość jaką wykręcimy.
Oliwka pachnie bardzo ładnie,a ja zazwyczaj nie przepadam za zapachem migdałów :)



Oliwkę po zaaplikowaniu najlepiej wetrzeć w skórki i dać jej chwilkę żeby spokojnie nasza skóra ją wchłonęła :)

Jest to idealne zakończenie naszego manicure jak i pedicure,ale nie tylko :)
Jest również idealna do stosowania na co dzień,aby nasze skórki wyglądały pięknie a nie sucho

Na koniec mam dla was jeszcze kod rabatowy na -10% jeżeli miałybyście ochotę skorzystać :)

UXG10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram