wtorek, 28 sierpnia 2018

Zakupy,zakupy,zakupy ... Czyli nuda z ostatnich miesięcy!

Tak!

Kolejna zakupowa nuda,kolejny nudny post o zakupach!

Niestety takie jest życie,że kupuje się coś żeby tego używać,pokazać wam,może akurat coś was zainteresuje :)
Ja często tak mam że kupuję coś po czyjejś  rekomendacji z bloga lub youtube i moja chciejlista nigdy się nie kończy,o tak!

To może przejdźmy do konkretów,co my tutaj mamy :D

Na sam początek pokażę wam korektor,przez który internet oszalał,był wszędzie wykupiony,a jakieś cwaniary sprzedawały go po 50 zł za sztukę na allegro i w innych miejscach...


Mowa tutaj o korektorze z Makeup Revolution,który ma być zamiennikiem Tarte Shape Tape.
Akurat mam oba,może nie jest idealnym zamiennikiem 1:1,ale sprawuje się fajnie :)
Mam kolor C2 i kupiłam go w rozsądnej,regularnej cenie :)

Idąc dalej,mamy odzywkę do włosów.
Potrzebowałam czegoś na już i zdecydowałam się na Garnier


Seria Botanic Therapy olejek rycynowy i migdał,była akurat na promocji chyba za 8-9 zł więc wpadła do koszyka

Później to mój prezent walentynkowy od męża,mianowicie paleta do konturowania,chyba już kultowa ze Smashbox



Paletka bardzo fajna,mocno napigmentowana więc trzeba na nią uważać,ale bronzer ma bardzo ładny chłodny odcień

Następny będzie zestaw miniatur,kocham miniatury :D
Jest to Cover Fx Illuminating prime&set


W skład zestawu wchodzi baza rozświetlająca,mgiełga rozświetlająca oraz płynny rozświetlacz.
Mgiełka poszła w świat a w rozświetlaczu płynnym jestem zakochana!

Małe zakupy z wypadu do Niemiec,będzie mały oddzielny post o wyprawie będzie :)
Z kolorówki tylko dwie rzeczy,ograniczyłam się :D


Nowość z Maybelline matowa szminka w płynie,u nas niedostępna nie wiem jak teraz kolor chyba 55 oraz ulubiona kredka do brwi z Trend It up!

Udało mi się jeszcze upolować coś na promocji w hebe,a mianowicie krem pod oczy oraz podkład


Kultowy krem pod oczy z Nacomi,był chyba za 15 zł oraz podkład Maybelline w promocji -40% jakoś tak,za dwie rzeczy wyszło chyba 40 zł :)

Ostatni kosmetyk na dziś to mixer do podkładów z Nyx


Posiadam już wersję do rozjaśniania,to jest oliwkowa do przyciemnienia akurat dobra na lato :)
Również kupiłam go w necie,za 20-25 zł z przesyłką

Uf!
Doszliśmy do końca :)

Mam nadzieję,że coś wpadło wam w oko :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram