niedziela, 12 sierpnia 2018

Cat eye,czyli efekt kociego oka na paznokociach!

Witajcie kochane,

Dzisiaj chciałabym wam pokazać efekt kociego oka na paznokciach.
Efekt ten jest na rynku już dość długo,a ja skusiłam się na niego dopiero teraz.

Nie zawsze każda nowość mnie kusi,do tego jakiś czas się przekonywałam,ponieważ z reguły wolę pyłki do zdobień.


A więc przejdźmy do wykonania manicure przy wykonaniu lakieru hybrydowego który daje właśnie efekt kociego oka :)



Sam lakier hybrydowy możecie znaleźć w linku poniżej:

http://www.bornprettystore.com/born-pretty-chameleon-nail-polish-magnetic-soak-polish-nail-p-40997.html 3,99$

Do wyboru są 3 różne kolory,ja posiadam kolor numer 2 taki niebiesko fioletowy :)

Trzeba jeszcze dokupić magnes,ja zdecydowałam się na taki w którym są dwie sztuki,dodatkowo ma dwa różne końce

http://www.bornprettystore.com/born-pretty-magnet-stick-nails-double-headed-magnet-manicure-p-42347.html 2,99$



Powiem wam,że na początku myślałam że jest to banalnie proste do zrobienia,ale jednak później zmieniłam zdanie i chyba będę musiała poćwiczyć :)


Pierwsza ręka wyszła mi gorzej,bo trochę się przeliczyłam.
Na drugiej poszłam na łatwiznę i zastosowałam prostokątny magnes.


Oczywiście na przygotowane wcześniej paznokcie,nałożyłam dwie warstwy czarnego lakieru hybrydowego,które utwardziłam dłużej w lampie

Następnie na tak przygotowane paznokcie nałożyłam lakier z efektem kociego oka


Pokazuję wam tylko jedną łapkę,to co wyszło mi ładnie i z czego jestem zadowolona jak na pierwszy raz z tym lakierem



W zależności od światła,lakier mieni się na różne kolory,na zielono przez fiolety :)

Mam zdecydowanie ochotę na inne kolory i na pobawienie się jeszcze,ale nie wiem czy nie innym magnesem,bardziej precyzyjnym może :)


Po pierwszej próbie nie jestem zniechęcona,mam ochotę jeszcze się pobawić z takim efektem,troszkę pokombinować :D
Bardzo podobało mi się zdobienie które wykonała Maxineczka na swoim kanale a u niej było to banalnie proste :)

A czy wy testowałyście już ten efekt na swoich paznokciach?

Jeżeli macie ochotę,zapraszam do zakupów na Born Pretty Store z kodem rabatowym NA -10%


UXG10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram