piątek, 19 października 2018

Paczka od Born Pretty Store,czyli kilka nowości

Witam kochane!

Dzisiaj nadszedł czas aby pokazać wam kolejne nowości które do mnie przyszły, od Born Pretty Store :)

Wybrałam kilka rzeczy, mam nadzieję że może wam się coś spodoba :)


Tym razem wybrałam 4 rzeczy, są tam naklejki, lakiery hybrydowe itd. :)


Przedstawię wam teraz produkty :

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-cafe-series-pure-color-nail-caramel-coffee-soak-nail-polish-p-42873.html BP-C01 Flat White 3,59$

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-grey-series-pure-color-nail-polish-soak-lacquer-varnish-p-42875.html BP-G12 Cold Fiction 3,59$

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-nail-replenishing-base-coat-avocado-reinforcement-nail-care-nail-polish-p-42842.html Base Coat oil Avocado 3,59$

https://www.bornprettystore.com/sheet-spring-fresh-flower-water-decal-colorful-lavender-nail-transfer-sticker-p-40440.html 429  0,99$

Zacznijmy może od lakierów hybrydowych
Każdy z nich ma pojemność 6 ml

Wybrałam kolory może lekko jesienne, neutralne :)



Dodatkowo Born Pretty Store zmienił butelki swoich lakierów
Są teraz bardziej eleganckie, ze złotymi zakrętkami co bardzo mi się podoba.


Jak możecie zobaczyć, jeden z kolorów to taki typowy nudziak, ale zobaczymy jak zaprezentuje się na paznokciach :) Wygląda bardzo obiecująco

Drugi zaś kolor to mieszanka jakby szarości z fioletem...
Nie wiem jak go określić, ale jest przepiękny!

Idealny na jesienne wieczory do grubych swetrów :)


Dodatkowo mam również bazę do paznokci, jest to baza z awokado.
Będzie mi służyć jak będę robić sobie przerwę w lakierach hybrydowych :)


Baza również ma pojemność 6 ml i nową bardzo ładną buteleczkę :)

Na sam koniec mam do pokazania przepiękne naklejki wodne na paznkcie

Od razu spodobał mi się ten motyw i wiedziałam że je wybiorę


Przedstawiają się bardzo efektownie, już nie mogę się doczekać aż wylądują u mnie na paznokciach :)
Szczególnie na białym lakierze hybrydowym :)

I to by było na tyle, całe moje zamówienie :)

Pamiętajcie o kodzie zniżkowym na swoje zakupy w BORN PRETTY STORE

UXG10

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram