wtorek, 22 stycznia 2019

Seria podróży,czyli kolejne zwiedzanie. Tym razem zamek jak z bajki

Witajcie kochane,

Może utworzę nową serię na blogu z postami o moich małych podróżach? :)

Nie są one jakoś super dalekie,ale ostatnio raz w tygodniu staraliśmy się gdzieś jechać,coś ciekawego zobaczyć :)

W jedną z pięknych niedziel postanowiliśmy się wybrać do Moszny,do pięknego bajkowego zamku :)
Raz już tam byliśmy,ale do takich miejsc warto wracać.

Podróż była z małymi przygodami,ponieważ trafiliśmy na remont drogi i nieudolnych kierowców,którzy niestety nie wiedzą jak parkować i zatarasowali drogę,ale to nie o tym .

Chciałabym wam pokazać to piękne miejsce.
Tym razem nie zdecydowaliśmy się na zwiedzanie z przewodnikiem,ponieważ ostatnim razem wybraliśmy taką opcję.
Kiedy będziemy następnym razem,chcielibyśmy wybrać się na zwiedzanie samych wież.


Samo miejsce jest bardzo urokliwe.
Teraz zamku jest pory,otacza go spory park,po którym można na spokojnie pochodzić :)


Wybaczcie że będzie tutaj dużo mnie,ale mąż bawił się w fotografa i ja byłam głównym celem :D
Mam nadzieję,że nie będzie wam to przeszkadzać :)


Samo wejście na tereny zamkowe również jest płatne,chyba koszt to 7 zł o ile dobrze pamiętam :)
Później do wyboru są różne opcje zwiedzania zamku


Zamek bajkowy,trochę przypomina Hogwart z Harrego Pottera,a chyba nawet jest taka opcja zwiedzania lub była,coś mi się tak kojarzy :D


Przy tej pięknej pogodzie na którą tego czasu trafiliśmy,park okazał się idealnych schronieniem przed słońcem,aby troszkę odetchnąć od upału :)



Znajduje się tam również piękna palmiarnia. Można tam podziwiać cudowną roślinność która jest też dość nietypowa :)


Zamek naprawdę zachęca do odwiedzenia go,prezentuje się rzeczywiście bajecznie,szczególnie gdy trafi się na piękną pogodę,która jeszcze wydobywa jego urok :)



Mi ta piękna okolica na długo zostanie w pamięci i koniecznie chcę tam wrócić :)


Dodatkowo mój fotograf mnie nie oszczędzał,a to zdjęcie na długo pozostanie w moim sercu,bardzo mi się podoba,chyba najbardziej z tych wszystkich wykonanych tamtego dnia :)

I na koniec chwile które udało mi się uchwycić :)


Mam nadzieję,że podobała wam się moja podróż :)
Jest jeszcze sporo miejsc w Polsce które chętnie bym odwiedziła :)

Może macie jakieś sugestie 150-200 km od Wrocławia co warto zobaczyć? :)

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram