czwartek, 21 lutego 2019

Przedłużanie paznokci żelem w tubce,jak się sprawdza?

Witajcie kochane,

Dzisiaj przychodzę do was z troszkę czymś innym.

Od jakiegoś już czasu swoje paznokcie przedłużam dzięki systemowi flexy gel, czyli żel w tubce budujemy na formie i nakładamy na paznokieć.

Po tym odkryciu dużo firm również zaczęło wprowadzać swoje produty tego typu.
Nie ukrywam że wysoka cena flexy gel skłoniła mnie do przetestowania tańszych wersji

Oczywiście swój odpowiednik ma również marka Born Pretty Store, więc wybierając przedmioty do kolejnej paczki zdecydowałam się właśnie na taki żel w tubce :)



Znaleźć możecie do tutaj:
https://www.bornprettystore.com/born-pretty-20ml-poly-extension-crystal-building-nail-finger-extension-nail-manicure-p-44493.html kiedy ja zamawiałam cena była 3,99$ teraz widzę że jest 4,99$

Do wyboru jest 10 różnych kolorów



Ja zdecydowałam się na dość neutralny w numerze 01
Jest lekko różowawy, mleczno różowy



Pojemność to 20ml

Tak prezentują się moje paznokcie po ściągnięciu żelu flexy gel



Może nie ściągnęłam go tak jak się powinno, ale pomińmy to :D
Niektóre paznokcie się połamały, lecz nie ma to dla mnie większego znaczenia, ponieważ i tak będą przedłużane :)

Mam wrażenie że żel od Born Pretty Store jest gęstszy niż ten flexy gel, co za tym idzie wystarczy go niewielka ilość do zbudowania paznokcia

Tak prezentują się już przedłużone paznokcie przy pomocy żelu z Born Pretty Store :)



Wybaczcie że paznokcie może nie są idealne, ale w dalszym ciągu mam problem z ogarnięciem ich przy skórkach

Tam nie potrafię idealnie dojechać żelem i czasem jest za mało lub za dużo



Ja jestem bardzo zadowolona z przedłużenia
Zobaczymy jeszcze jak z trwałością, co do flexy gel to zmieniałam go tak ok co 3 manicure i trzymał się w dalszym ciągu doskonale, ale były mega odrosty :)



Kolor żelu również jest fajny, lekko transparentny ale jednak mleczny :)

Póki co jestem na tak, będę zdawać relacje jak się utrzymuje :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram