środa, 6 lutego 2019

Naturalne paznokcie z pazurem czyli french manicure z dodatkiem

Witajcie kochane :)

W ostatnim poście pokazałam wam jaka przesyłka doszła do mnie od Born Pretty Store

Było w niej kilka ciekawych dla mnie rzeczy i nie mogłam się zdecydować, co wybrać na początek do przetestowania :)

Po dłuższej chwili postawiłam na wodne naklejki!

Ja naklejki uwielbiam, są proste w użyciu ale potrafią wyczarować cuda na paznokciach :)

Pomysł na paznokcie miałam już jakiś czas, ponieważ ostatnio na youtube u Kitulca widziałam piękny french manicure i również mi się zachciało takiego mani :D

Musiałam tylko pomyśleć jak wpleść tam naklejki i wymyśliłam :)

Naklejki prezentują się tak



Możecie je znaleźć tutaj: 

Motyw idealny dla mnie, usta, szminka i makijaż :)

Ale tym razem zdecydowałam się na motyw ze szminką



Przyznam się że manicure strasznie mi się podoba i jestem zadowolona z wykonania, oczywiście prawa ręka zawsze prezentuje się gorzej ale nie ma dramatu :)


Do manicure wykorzystałam lakier provocater 07 tanned oraz biały lakier semilac
Paznokcie miałam przedłużone już dzięki systemowi Elisium


Naklejki przykleiłam na tylko dwa paznokcie obu dłoni
Chciałam żeby nie było tego aż za dużo, więc po jednym paznokciu zostawiłam tzw. golaski i na nie powędrowały naklejki :)



Efekt lakieru Provocater 07 tanned bardzo mi się podoba
Wygląda bardzo naturalnie, zupełnie jak płytka paznokcia :)

Manicure będę nosić tak długo jak się da, bo bardzo mi się podoba :)

Pamiętajcie o kodzie rabatowym na swoje zakupy na Born Pretty Store :)

UXG10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram