wtorek, 4 czerwca 2019

Szybkie i małe zakupy z ostatniego czasu :)

Cześć kochane!

Dzisiaj post na szybko z szybkimi zakupami które ostatnio poczyniłam :)
Nie jest tego za dużo,ale postanowiłam że warto się z wami nimi podzielić :)

Pierwszy zakup to bardzo polecany Glow Tonic z Pixi


Nie będę się tutaj długo rozpisywać,kupiłam go na promocji w sephora jak było chyba -20% więc zapłaciłam za niego ok 40 zł :)

Idąc dalej,mamy peeling kwasowy z The Ordinary


Bardzo go chciałam,ale był nie do kupienia. Przypadkowo znalazłam go na vinted,komuś nie przypasował więc skorzystałam ja :D
Nie pamiętam ceny,ale wydaje mi się że przesyłką było to ok 35 zł 

Później mamy perfumy
Perfumy Jo Malone Lime Basil and Mandarin



Są to moje pierwsze perfumy od Jo Malone i możliwe że nie ostatnie :)

I na ostatnim miejscu mamy taki oto zestaw :)


Dawno zapomniana przeze mnie,a jakże ulubiona maska do włosów Stapiz Sleek Line Repair
Kocham jej zapach i to jak włosy po niej wyglądają :)

No i nowość u mnie,kolejny peeling enzymatyczny



Kupiłam go bo zrobiło się o nim głośno w internecie,a ja byłam go strasznie ciekawa.
Nigdy nie używałam takich produktów,więc mam nadzieję że się spisze :)

Sam designate metalowa tubka bardzo przyciąga wzrok :)

I to na tyle z moich szybkich zakupów :) Może coś podpatrzycie dla siebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram