piątek, 24 maja 2019

Krem na dzień korygujący zaczerwienienia Dr.Jart+ Cicapair Tiger Grass

Witam!

Czas na kolejny post,tym razem chciałabym pokazać wam coś,na co trafiłam przez przypadek i postanowiłam zainwestować :)

Jakiś czas temu na pewnym blogu,czytałam o pielęgnacji.
Były tam przedstawione różne produkty,ale mi w oko wpadł konkretnie jeden.

Krem korygujący zaczerwienienia na dzień

Jest to krem marki Dr.Jart+ Cicapair Tiger Grass


Na początku chciałam wypróbować małą pojemność,bo słyszałam że taka też jest i wtedy można sprawdzić jak kosmetyk się sprawuje

Niestety nie była nigdzie dostępna


Będąc któregoś dnia z mężem we Wrocławiu,udało mi się go naciągnąć na ten krem :)
Było akurat -20% w sephora więc był mniejszy ból :)

Cena wyjściowa to 169 zł za 50 ml a ja zapłaciłam jakoś 130-140 zł :)


Przyznam że samo opakowaniu już przyciąga wzrok :)
Słoiczek jest dość spory,szklany.

Zakręcany a dodatkowo po odkręceniu zakrętki mamy zabezpieczenie co bardzo mi się podoba


Kompleks z wąkroty azjatyckiej (madekasozyd, kwas madekasowy, azjatykozyd, kwas azjatykowy): Pomaga chronić skórę przed stresem.
– Ziołowy kompleks (pstrolistka sercowata i zmartchwychwstanka): Poprawia żywotność skóry.
– Roztwór mineralny i pantenol: Koi skórę i przywraca nawilżenie.
– Ekstrakt z liścia maliny: Pomaga zredukować wygląd stanu zapalnego.


Składu nie będę wam przedstawiać,jest dość długi więc zapraszam was na stronę sephora.pl :)

Chcę wam również jak produkt wygląda w środku




Przepraszam za lekko ubrudzone opakowanie,ale po aplikacji krem zmienia swój kolor na kolor jakby kremu BB,który ma scalać się z naszą cerą



W opakowaniu i po nałożeniu jest zielony,ale pod wpływam ciepła naszych dłoni,kolor się zmienia na beżowy :)

Dla osób które nie mają większych problemów może służyć nawet za krem BB idealny na lato :)

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram