środa, 14 sierpnia 2019

W roli głównej spider gel na paznokciach

Witajcie :)

Dzisiaj szybki wpis, zdjęcia robione po kilku dniach ponieważ wypadło mi to z głowy :)

W ostatnim zamówieniu z Born Pretty Store przyszedł do mnie Spider Gel, czyli nowość która ostatnio króluje w świecie paznokci

Wydawało się to takie banalnie proste, ale w rzeczywistości jest trochę inaczej :D

Pozostając dalej w letnim klimacie, bazowy kolor jaki wybrałam to żółć która idealnie pasuje do czarnego żelu :)

Żel przychodzi w słoiczku zakręcanym, w środku jest zaklejony folią dzięki czemu nic nam się nie wyleje



Żel dostępny jest w kilku kolorach, jego pojemność to 5ml

https://www.bornprettystore.com/nicole-diary-wire-drawing-polish-elastic-drawing-white-soak-nail-varnish-p-46022.html 2,79$

Żel jest bardzo gęsty i ciągnie się, co daje nam efekt pajęczej sieci :D

Myślałam że wykonywanie zdobień nim będzie łatwiejsze ale nic mylnego,chyba trzeba mieć lekką wprawę :)



Zdecydowałam się ozdobić dwa paznokcie i wykończyć całość matowym top coatem

W ostatnim czasie polubiłam taki efekt

Chciałam żeby linie były cienkie, ale nie wyszło mi za bardzo

Pewnie po poćwiczeniu będzie łatwiej nim operować



Żel po utwardzeniu w lampie trzyma się bardzo dobrze, nic się z nim nie dzieje
Trzyma się aż do zmienienia manicure :)

Pamiętajcie o kodzie rabatowym na swoje zakupy na Born Pretty Store

UXG10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram