środa, 4 września 2019

Soczysty pomarańcz na paznokciach z dodatkiem flaminga

Dzień dobry,

Paznokcie i makijaż to dwie rzeczy które bardzo lubię.

Dzisiaj postawiłam na tę pierwszą rzecz.

Nowy manicure, w dość odważnym kolorze

Pomarańcz z dodatkiem zieleni, bardzo dobrze mi się kojarzy i dobrze wygląda :)



Zdecydowałam się na kształt migdałka, lubię czasem zmieniać kształt ale wydaje mi się że nie każdy kolor dobrze wygląda na każdym kształcie paznokcia

Dodatkowo dodałam akcent w postaci naklejki wodnej

Z flamingiem i zielonymi tropikalnymi liśćmi :)


Idealny kolor na piękną słoneczną pogodę, a do opalonej letniej skóry w lecie wygląda cudnie :)

Z tego co pamiętam jest to chyba lakier hybrydowy Mistero Milano by Sablewska Cashmere :)


Naklejki wodne są oczywiście z aliexpress tam kupuje takie rzeczy hurtowo, ponieważ wybór jest tak duży że nigdy nie mogę się zdecydować :)

I to by było na tyle, napiszcie czy wy lubicie takie odważne kolory na paznokciach? :)

Pozdrawiam was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram