wtorek, 29 października 2019

Makijaż przy użyciu palety Anastasia Beverly Hills Soft Glam

Witam was,

Dzisiaj będzie w miarę szybki post :)

Przyznam że makijaży u mnie to za dużo nie było, albo nie było wcale że tak powiem.
W ostatnim czasie jednak trochę się u mnie zmieniło, na rzecz makijażu zrezygnowałam trochę z paznokci.

Może inaczej...

Kiedyś, nie przywiązywałam super wagi do makijażu, bardziej skupiałam się na paznokciach z których byłam dumna bo udało mi się zapuścić bardzo długie i twarde paznokcie przy pomocy odżywki Herome.
Tak było długo, później wkroczyło robienie hybryd i z paznokciami działo się różnie.

Nie zrozumcie mnie źle, dalej bardzo lubię zajmować się paznokciami, ale większą miłość mam do makijażu :)

Nie o tym dziś miało być, ale małe wprowadzenie zawsze się przyda :)

Chciałabym wam pokazać mój ostatni makijaż dzienny, który wykonałam przy użyciu palety cieni Anastasia Beverly Hills Soft glam


Makijaż był bardzo łatwy i szybki do zrobienia przez każdego :)

Użyłam dosłownie kilku cieni z palety, żeby za dużo również się nie działo na oku :)



W sumie to na tyle w tym poście

W najbliższym czasie chciałabym dodać więcej makijaży

Może będą jakieś bardziej rozwinięte opisy, ale póki co uczę się postów makijażowych :)

Pozdrawiam was gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram