piątek, 18 października 2019

żuczek na paznokciach

Witajcie kochane,

Dzisiaj przyszedł czas na nowe paznokcie.
W sumie to nie miałam pomysłu co zrobić, nawet nie wiedziałam w jakiej kolorystyce chciałabym mieć paznokcie.
Totalna pustka tym razem.

Postanowiłam więc pogrzebać w ozdobach które mam i liczyłam że coś wpadnie mi w oko

Przypomniałam sobie nagle, że niedawno zamawiałam kolejne naklejki wodne z wzorem dość ciekawym, więc je postanowiłam wykorzystać :)

Postawiłam na neutralną kolorystykę żeby za bardzo moje wodne naklejki się nie zgubiły w tym wszystkim :)



Zostałam jeszcze przy migdałkach, ale następnym razem zmieniam kształt.
Przy przedłużanych paznokciach chyba lepiej czuję się przy lekko zwężonych kwadratach :)

Wybaczcie nie wiem jak fachowo nazywa się ten kształt paznokcia, chyba balerina :)


Tutaj możecie zobaczyć z bliska jak prezentuje się naklejka w kształcie żuczka :D
Powiem wam, że bardzo podoba mi się ten motyw, tylko większość których widziałam pewnie były malowane odręcznie :)

Dodatkowo postanowiłam dodać na niego jeszcze po dwie zielone cyrkonie i fajnie się to zgrało :)



I tak prezentują się paznokcie :)
Neutralne kolory i delikatne zdobienie, czyli paznokcie które nie specjalnie rzucają się w oczy ale mi się i tak podobają :)

Mają swój niesamowity klimat :)

To już by było na tyle :)

Pozdrawiam was!

1 komentarz:

Instagram