wtorek, 11 lutego 2020

Abstrakcja i efekt marmuru w połączeniu jednego manicure

Cześć kochani,

Ostatnio pokazywałam wam paczkę która przyszła do mnie z produktami od Born Pretty Store

Najbardziej z wybranych produktów spodobała mi się folia do zdobień z motywem marmuru

Dodatkowo do folii wybrałam klej który ma ułatwić jej aplikowanie

No to zaczynajmy :)

Oto produkty których użyłam:

Znajdziecie je na stornie https://www.bornprettystore.com

Dodatkowo pamiętajcie o kodzie rabatowym na każde zakupy

UXG10

folia https://www.bornprettystore.com/4100cm-marble-series-nail-foils-pink-blue-foils-bright-marble-nail-transfer-sticker-paper-p-48053.html dwa kolory do wyboru 2,29$



klej https://www.bornprettystore.com/born-pretty-transfer-printing-nail-foil-glue-soak-nail-varnish-p-46080.html 4,59$



Produkty mamy z głowy jeżeli chodzi o te, które pomogły mi w aplikacji folii

Poniżej pokaże wam wszystkie lakiery które wykorzystałam do zdobienia


*Lakier Born pretty store kolor nude
*lakier Born Pretty Store różowy
*neonail czarny
*neonail różowy
*top Matt

Nie mogłam się zdecydować co zrobić na paznokciach więc połączyłam ze sobą dwie różne metody, folię marmurkowa oraz abstrakcje w macie


Dodatkowo na paznokciach z folią marmurkową dodałam w niektórych miejscach złoty brokatowy top, aby dodać temu trochę wyraźnego efektu

Paznokcie z marmurkową folią zostawiłam w wersji błyszczącej



Co do abstrakcji, to chciałam żeby kolory były lekko walentynkowe, ale nie chciałam żeby wyszły z tego słodko cukierkowe paznokcie

Na lakier w kolorze nude zdecydowałam się zaaplikować dwa różne odcienie różu dodając do tego czarne drobne kropki


Mam nadzieję że taka propozycja ode mnie wam się spodobała, może i wy się zainspirujecie taką wersją manicure :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram