czwartek, 20 lutego 2020

Neonowy matt na koniec lata

Cześć wam!

Dzisiaj mam dla was propozycje matowych paznokci w neonowym kolorze, idealnie na sam koniec lata

Lakier dostałam w nowej przesyłce od Born Pretty Store i wiedziałam że to będzie strzał w 10!

Kolor jest wprost idealny, już widzę oczami wyobraźni jak będzie się prezentować na opalonych stopach w następne wakacje

Ale dzisiaj nie o stopach ale o dłoniach :)

Lakier znajdziecie tutaj:

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-fluorescence-polish-summer-series-soak-nail-varnish-colors-p-46678.html 3,99$



Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie dodała, rzadko kiedy możecie zobaczyć u  mnie paznokcie w jednym odcieniu, jest to po prostu dla mnie za nudne :)

Zdecydowałam się na czarną naklejkę wodną, troszkę w gotyckim stylu, ale idealnie się tutaj wpasowała :)


Matowy pomarańczowy neon świetnie wygląda na opalonych dłoniach, a z dodatkiem jasnego jeansu robi całkowitą robotę!

Zakochałam się w tym połączeniu


Na paznokciach możecie zobaczyć 2 warstwy kolorowego lakieru i jedną warstwę matowego topu i według mnie to w zupełności wystarcza

Zastanawiam się nad przetestowaniem jeszcze innych neonów, a wersji matt w tym roku szczególnie mi się podobają :)

A wy wolicie matt czy połysk na paznokciach?

Dodatkowo pamiętajcie o kodzie rabatowym na swoje zakupy na Born Pretty Store

UXG10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram