środa, 4 marca 2020

Czarny mat z dodatkiem złota na paznokciach

Witam was serdecznie

Dzisiaj przyszedł czas na kolejne paznokcie

W okresie jesiennym stawiam raczej na ciemniejsze i mocniejsze kolory na paznokciach

Wtedy idealnie sprawdzają się wszystkie mroczne klimaty :)

W tym manicure postawiłam na czerń z dodatkiem złota, ale wszystko w macie, ostatnio jest to moje ulubione wykończenie na paznokciach

Do manicure wykorzystałam czarny lakier hybrydowy od NeoNail oraz złote naklejki liści kupione na Aliexpress za grosze



Naklejki dodałam tylko na 2 paznokciach, aby nie przesadzić i nie przytłoczyć za bardzo mojego manicure

Uważam że subtelne dodatki wyglądają całkowicie lepiej


Naklejki nałożyłam na utwardzony czarny lakier hybrydowy, ale przed nałożeniem topu, ponieważ chciałam żeby wszystko było spójne i żeby na całych paznokciach był mat



Paznokcie idealnie wpasują się w jesienny klimat który panuje za oknem :)

Według mnie liść w macie wygląda zdecydowanie lepiej niż gdyby został w błysku

A wy jakie paznokcie lubicie nosić jesienią?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram