wtorek, 31 marca 2020

Bubble mails nowość która zawładnęła internetem

Witajcie kochani!

Od jakiegoś czasu w internecie można zauważyć nowy trend panujący na paznokciach

Jest to efekt Bubble nails, czyli bąbelkowych paznokci :)

Z pewnością niektórym efekt ten może się nie podobać, ale ja musiałam spróbować go u siebie bo bardzo mi się spodobał :)

Wybrałam czarną bazę i oczywiście wersja mat

Dodatkowo na 2 paznokcie zdecydowałam się nałożyć efekt kociego oka, żeby było ciekawiej


Bąbelki robimy z płynu do nauczyć lub z mydła do rąk w płynie, dokładnie tak jakbyśmy chciały robić bańki mydlane

Kiedy mamy już zrobioną pianę i przygotowane paznokcie tzn. paznokcie malujemy wybranym kolorem, następnie na koniec nakładamy top coat i go nie utwardzamy

Na taki nieutwardzony top coat nakładamy wcześniej przygotowaną pianę i wkładamy paznokcie do lampy


Paznokcie wyciągnięte z lampy są już w zasadzie gotowe, mi coś lekko odstawało więc pokryłam je cieniutką warstwą top coat


Wy możecie je zostawić, pokryć top coat lub wybrać wersję matową :)

Wyborów jest wiele i każdy znajdzie coś dla siebie

Ja póki co wykonałam taki manicure raz ale może powtórzę go w jaśniejszej wersji kolorystycznej :)

Pozdrawiam

1 komentarz:

Instagram