środa, 11 marca 2020

Matowy brąz ze zlotem na paznokciach

Cześć kochani :)

Dzisiaj przychodzę do was z szybkim paznokciowym postem

Nie miała za bardzo pomysłu co tym razem zrobić, więc postawiłam na coś prostego i szybkiego do zrobienia :)

W głębinach swoich paznokciowych ozdób znalazłam naklejki jakby dżety, ćwieki więc postanowiłam je wykorzystać

Lakier który wybrałam do wykonania mojego manicure to Provocater 011 piękny czekoladowy brąz

No i oczywiście wykończenie musiało być matowe, jak to ostatnio mam w zwyczaju :)


Super paznokcie skomponowały się z brązowym sweterkiem oraz pięknymi jesiennymi jeszcze dekoracjami w domu :)



Naklejki trzymały się prawie do samego końca ściągnięcia manicure, ale były one tylko przykryte jedną warstwą matowego topu

Zazwyczaj swój manicure nosze do 2 tygodni, czasem jest to której a rzadko zdarza się że jest to czas ponad dwa tygodnie :)

Dlatego wydaje mi się że jak na tak słabo zabezpieczone dżety to i tak wyszło super :)

Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram