wtorek, 24 marca 2020

Powtórka z rozrywki? Żuk robi homecoming :)

Witajcie :)

Dzisiaj czyżby odgrzewany kotlet?

Mogliście już widzieć coś podobnego na blogu, ale co ja zrobię że ten motyw tak bardzo mi się podoba?

Żuk. Motyw żuka lub zwierząt na paznokciach

Ja jestem fanką, naprawdę


Naklejki wodne to takie cudo, dzięki któremu możemy swoje nudne paznokcie w chwilkę zmienić w coś niesamowitego

Ja znów zdecydowałam się na wybór żuka z dodatkiem cyrkonii


Oczywiście paznokcie są w macie, ostatnio bardzo lubię to wykończenie, jakoś błyszczące paznokcie mi się znudziły


Chociaż tutaj może nie wyglądają na bardzo matowe, ale to dlatego że mam dość słabej jakości top więc nie jest on przez cały czas idealnie matowy tylko robi się jakby lekko satynowy

Muszę kupić coś zdecydowanie lepszego

Jako kolor bazowy wybrałam lakier z Born Pretty Store ale niestety nie pamiętam jaki to był kolor, ale wszystkie lakiery od nich bardzo lubię ponieważ mają bardzo dużą gamę kolorystyczną za fajną cenę :)


A żuk to naklejki z Aliexpress gdzie zamawiam ich najwięcej a w sumie to wszystkie naklejki tam zamawiam :)


Dodatkowo dodałam cyrkonie na grzbiet żuka :)

I tak się całość prezentuje

Mam nadzieję że podobają wam się również tak jak mi :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram